post-title Καταχώρηση σε επαγγελματικό κατάλογο ή κατασκευή Ιστοσελίδας; https://firmagroup.gr/wp-content/uploads/business-directory.jpg 2020-04-27 16:47:56 yes no Posted by Categories: Web Development / Ανάπτυξη Ιστοσελίδων

Καταχώρηση σε επαγγελματικό κατάλογο ή κατασκευή Ιστοσελίδας;

Posted by Categories: Web Development / Ανάπτυξη Ιστοσελίδων
Καταχώρηση σε επαγγελματικό κατάλογο ή κατασκευή Ιστοσελίδας;

Καταχώρηση σε επαγγελματικό κατάλογο ή κατασκευή ιστοσελίδας; Με το πέρασμα των τελευταίων ετών οι ‘ψηφιακές ανάγκες’ για την προβολή τής επιχείρησής σας έχουν αλλάξει, μετατραπεί και εξελιχθεί ακολουθώντας την αγορά και την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Η ιντερνετική αγορά τα τελευταία χρόνια έχει κατακλυστεί απο δεκάδες, μπορεί και εκατοντάδες ηλεκτρονικούς επαγγελματικούς οδηγούς, εκ των οποίων αρκετοί είναι και πανελλαδικής εμβέλειας και άλλοι οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε συγκεκριμένους επαγγελματικούς τομείς.

Η χρήση των επαγγελματικών οδηγών πρακτικά είχε ξεκινήσει για να συμπληρώσει ή και να αντικαταστήσει τους έντυπους οδηγούς όπως π.χ ο Χρυσός Οδηγός.

Η χρησιμότητα του επαγγελματικού καταλόγου ήταν και είναι η καταχώρηση σε επαγγελματικό κατάλογο μίας επιχείρησης, για την ευκολότερη εύρεση από τον αναγνώστη τής επιχείρησης που ψάχνει κάθε φορά.

Η αυξανόμενη ζήτηση ψηφιακών καταχωρήσεων έφερε και την αλματώδη αύξηση των ηλεκτρονικών επαγγελματικών οδηγών σε όλη την Ελλάδα με αποτέλεσμα και την αύξηση του ανταγωνισμού.

Στόχος των καταχωρήσεων είναι η καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών αλλά και η υψηλότερη θέση προβολής των καταχωρήσεων σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Από την άλλη πλευρά αυξήθηκε και η ζήτηση της αγοράς για κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων E-shop θέλοντας να καλύψει την ανάγκη για οικονομικότερα καταστήματα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα.

Οι μηχανές αναζήτησης χρόνο με το χρόνο έχουν αλλάξει πολλές φορές τον αλγόριθμό τους με στόχο την καλύτερη εμπειρία του χρήστη τους αλλά και να αποτρέψουν αυτούς που θέλουν να κοροϊδέψουν αυτούς τους αλγόριθμους με το λεγόμενο black hat.

Πρακτικά οι αλγόριθμοι καθορίζουν σε ποια θέση θα εμφανιστεί κάθε ιστοσελίδα, κάθε καταχώρηση, κάθε blog, κάθε είδηση, και αυτή η διαδικασία ονομάζεται SERP(search engine result page), και το indexing/ευρετηρίαση γίνεται καθημερινά, ακόμα και κάθε 1 ώρα.

Οι κανόνες/συμβουλές του SERP για υψηλότερη κατάταξη και αυτοί αλλάζουν συνεχώς γιαυτό και οι SEO optimizers συνεχώς ενημερώνονται για να κρατούν ψηλά τις ιστοσελίδες τις οποίες χειρίζονται.

Κάποιες από τις προϋποθέσεις υψηλής κατάταξης μίας ιστοσελίδας είναι και η τοποθέτηση backlink(σύνδεσμος που οδηγεί στην ιστοσελίδα, κατά προτίμηση do follow) σε πολλαπλές εμπλουτισμένες καταχωρήσεις επαγγελματικών οδηγών(με την προϋπόθεση φυσικά να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις) με φωτογραφίες, πρωτότυπα κείμενα γιατί στην ουσία ισχυροποιούν την παρουσία τής επιχείρησης ή του brandname στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας αυτά τα backlink.

Μία από αυτές τις προϋποθέσεις είναι να έχει ισχυρό domain authority ο επαγγελματικός κατάλογος, δηλαδή ισχυρό domain και υψηλό LIS(link influence score), το οποίο στη συνέχεια έχει ως αποτέλεσμα το γρήγορο indexing αλλά και την γρηγορότερη και υψηλότερη κατάταξη καταρχήν της ίδιας της καταχώρησης στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google.

Επίσης εκτός από το πρωτότυπο κείμενο, τις φωτογραφίες, τα βίντεο, το σύνδεσμο/backlink, το ισχυρό domain authority, το υψηλό LIS και την σωστή επιλογή των λέξεων κλειδιών, η κάθε μηχανή προσμετράει την παλαιότητα αλλά και την ασφαλής περιήγηση στον επαγγελματικό κατάλογο(πιστοποιητικό ασφαλείας SSL).

Οπότε το συμπέρασμα είναι ότι όταν ένας επαγγελματικός κατάλογος διαθέτει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά είναι πολύτιμο εργαλείο για την επιχείρηση αλλά και για κάθε SEO optimizer ο οποίος χρησιμοποιεί white hat τεχνικές για την υψηλή προβολή της ιστοσελίδας της οποίας κάνει SEO.

Top