Όλοι σίγουρα γνωρίζουμε τις δυσκολίες του Μάρκετινγκ και ειδικότερα του Digital Marketing καθώς και τις προσπάθειες που κάνουμε για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή και την ιστοσελίδα μας με απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεων.
Το CR είναι το ποσοστό των πελατών που αγόρασαν ή έκαναν κάποια ενέργεια στους επιθυμητούς στόχους που έχουμε βάλει (π.χ συμπλήρωση μίας φόρμας)σε σχέση με τους συνολικούς επισκέπτες, δηλαδή αν αγόρασε 1 πελάτης από τους 100 επισκέπτες, το Conversion Rate είναι 1%.
Οι πρακτικές και οι κινήσεις που εφαρμόζουμε για να αυξήσουμε το τελικό κέρδος μας σε σχέση και αναλογία με το κόστος που διαθέτουμε για προώθηση/διαφήμιση ονομάζεται CRO/Conversion Rate Optimization.